ÚHRADA POBYTU
Součástí potvrzení ubytování je předpis k úhradě celého pobytu, dle cen uvedených ve Vaší rezervaci.
Platbu je nutno uhradit na číslo účtu 107-6413440247/0100 vedeného u Komerční banky, ato do 24
hodin od zaslání předpisu na Váš email.
V případě, že nebude celková úhrada za kompletní pobyt připsána na náš účet v uvedeném časovém
termínu, rezervace bude automaticky zrušena a apartmán bude opět nabídnut k rezervacím ostatním
zákazníkům.
Omlouváme se za takto rychlý termín platby, ale je to z důvodu, že disponujeme pouze jedním
apartmánem, tudíž si nemůžeme dovolit delší časový horizont nezávazných rezervací a tím blokaci na
všech online serverech, kde je náš apartmán také v nabídce. Děkujeme za pochopení:-)
STORNO POBYTU
Po potvrzení Vaší rezervace a následně úhrady kompletní částky za celý pobyt na náš bankovní účet se
stává rezervace závaznou a to bez možnosti vrácení peněz a storna pobytu.
Zákazník nemá právo na jakoukoliv finanční náhradu za neuskutečnění pobytu z jakýchkoliv důvodů. /
zdravotních, časových, finančních apod. /
PŘÍJEZD
V den příjezdu, dle potvrzené rezervace se můžete standardně ubytovat od 15:00 do 18:00. /den předem
nám zavolejte nebo napište SMS na telefonní číslo 608 887 935 a informujte nás o přibližném času
příjezdu./
V den příjezdu, cca. 20 - 30 minut před příjezdem do Horní Malé Úpy, zavolejte na telefonní číslo 603 386
257 / p. Nikola Schimmer / a informujte našeho správce o vašem příjezdu. Po příjezdu do obce,
zaparkujte dočasně svůj automobil před penzionem Bouda Malá Úpa 136 / u hlavní silnice v centru obce
/ Na recepci tohoto penzionu se setkáte s naším správcem panem. Schimmerem, který Vás společně s
recepčním, zdarma zaeviduje do parkovacího systému, prostřednictvím vašeho telefonního čísla / nutné
k otevírání a zavírání závory / po dobu celého Vašeho pobytu. Po zaparkování vozidla s vámi půjde do
apartmánu, vysvětlí vše potřebné, zkontroluje Vámi nahlášený počet osob a předá Vám klíče od
apartmánu a lyžárny.
OSOBNÍ ÚDAJE A MĚSTSKÁ DAŇ
V den příjezdu Vás požádáme o vyplnění ubytovací karty, která pro Vás bude připravena v apartmánu.
Ubytovací karta musí obsahovat povinné položky: jméno, příjmení, datum narození, číslo občanského
průkazu či pasu, adresa trvalého bydliště. Ubytovací kartu musí vyplnit všechny dospělé osoby, které jsou
ubytované. Po vyplnění předejte tuto kartu správci, který si zadané údaje může, kdykoliv příležitostně
ověřit. Ubytovací karta slouží k evidence městského poplatku a také jako garance odpovědnosti za
případné škody způsobené na majetku pronajímetele.
ODJEZD
Den před odjezdem informujte našeho správce prostřednictvím SMS na tel. 603 386 257 o času vašeho
odjezdu. V den odjezdu dle potvrzené rezervace se prosím odubytujte mezi 8:00 - 10:00. Při odjezdu se s
Vámi rozloučíme prostřednictvím správce, osobně přímo na místě, zkontrolujeme stav apartmánu a
převezmeme klíče. V případě, že potřebujete pozdější check-out, prosím informujte nás den předem na
tel. 608 88 79 35 a my se pokusíme Vám vyjít maximálně vstříc. Pouze v případě, že ve stejný den nebude
začínat další pobyt.
ZVÍŘATA
Ubytování se zvířaty u nás není možné.
PARKOVÁNÍ
Parkování jednoho osobního automobilu či motocyklu je možné na soukromém pozemku vzdáleném cca.
80 m od apartmánu, a to za uzamykatelnou branou. K ovládání brány budete využívat telefonní číslo,
které Vám bude evidováno na začátku pobytu v recepci penzionu Bouda Malá Úpa.
RESPEKTOVÁNÍ KLIDU a ZÁKAZ POŘÁDÁNÍ VEČÍRKŮ
WOODHOME
Apartment se nachází v klidové zóně krkonošského národního parku, která Vám poskytne
prostor k relaxaci a odpočinku. Předpokládá se respektování pravidel klidové zóny.
V našem apartmánu je stanovena doba nočního klidu od 22:00 do 8:00. V celém objektu je zákaz
pořádání večírků a jakýchkoliv sdružování dalších a jiných osob, než - li bylo uvedeno v rezervaci.
POŠKOZENÍ APARTMÁNU A VANDALISMUS
V případě, že dojde při kontrole před odjezdem k zjištění poškození apartmánu jakéhokoliv
druhu / nábytek, nádobí, elektronika, znečištění interiéru, poškození dalších součástí apartmánu atd. / či
krádeže / ručníky, povlečení, nádobí, elektronika a další součásti apartmánu / vyhrazuje si pronajímatel
právo na plnou finanční náhradu za poškozené či odcizené věci jejich aktuální hodnotě.
Samozřejmě se může stát, že poškodíte vy nebo vaše ratolesti jakoukoliv věc neopatrným zacházením či
nechtěně / nádobí, skleničky, znečištění sedačky, postelí apod. / informujte nás, o této skutečnosti ihned
na tel. 608 88 79 35 a věříme, že se lidsky a seriozně domluvíme na kompenzaci a odstranění závady.
PRAVIDLA POBYTU
Každé podnikání má svá pravidla a tudíž vás poprosíme, než-li se rozhodnete a zarezervujete si pobyt v
našem apartmánu, důkladně si přečtěte tato omezení, která je nutno při pobytu u nás dodržovat!
Věříme, že tato pravidla nejsou nikterak neobvyklá a jedná se pouze o jejich respektování, které nebude
mít vliv na kvalitu vaší dovolené:-)
- zákaz ubytování a sdružování cizích osob v apartmánu, které nejsou evidováni v pobytové kartě
- zákaz rušení nočního klidu od 22:00 do 8:00
- zákaz konání večírků a párty
- zákaz vstupu ve venkovní obuvi za vstupní halu celého domu / týká se to schodiště a samotného
apartmánu
- boty mohou zůstávat dole /
- zákaz vstupu v lyžařských, snowboardových či běžkařských botách mimo lyžárnu a vstupní halu
- zákaz vstupu do technické místnosti domu
- přísný zákaz kouření v celém objektu / instalovány kouřové senzory /
- zákaz zapalování svíček v apartmánu, v případě nepřítomnosti
- zákaz přesouvání velkých kusů nábytku v apartmánu na jiná místa
GDPR A OSOBNÍ ÚDAJE
Provozovatel, Michal Havel IČ: 714 72 916 informuje tímto o základních zásadách a principech,
na základě kterých, jako správce osobních údajů v souvislosti s poskytováním svých ubytovacích služeb
nakládá s osobními údaji svých klientů ve smyslu § 4 písm. j) zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních
údajů (dále jen „ZOOÚ“) a v návaznosti na GDPR - NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU)
2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob.
Fyzická osoba – podnikatel Michal Havel IČ: 714 72 916 jako správce osobních údajů (dále také jen
„správce“) v souvislosti s poskytováním ubytovacích služeb vyžaduje poskytnutí následujících osobních
údajů ubytovaných osob:
1. jméno a příjmení
2. adresa místa trvalého pobytu nebo místa trvalého bydliště v zahraničí
3. datum narození
4. e-mailová adresa
5. telefon
Tyto údaje správce vyžaduje a zpracovává pouze u klientů, u kterých dojde k souhlasu s rezervací pobytu
v konkrétním termínu.
Účel zpracování osobních údajů
Správce osobních údajů v souvislosti s poskytováním svých služeb shromažďuje, zpracovává a uchovává
za podmínek a v mezích stanovených platnou právní úpravou osobní údaje subjektu údajů k těmto
účelům:
Pro splnění právní povinnosti je správce povinen vyžadovat údaje 1) – 3) podle obecně závazné
vyhlášky místních poplatcích v platném znění.
Pro účely oprávněných zájmů poskytovatele ubytování pak správce od klientů vyžaduje emailovou adresu a telefonní číslo. Tyto údaje jsou nutné pro efektivní komunikaci mezi klienty a
ubytovatelem.
Správce nepoužívá osobní údaje klientů k zasílání reklamních nabídek.
Doba zpracování
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou k zajištění vzájemných práv a povinností, tj.
vždy minimálně do doby ukončení pobytu, a dále pak po dobu, po kterou je správce povinen/oprávněn ty
které údaje uchovávat podle GDPR a dalších obecně závazných právních předpisů.
Zpracování osobních údajů
a) Zpracování
Zpracování osobních údajů probíhá manuálně, a to v elektronické nebo listinné podobě, vždy při
vysokém technickém, organizačním a personálním zabezpečení ve smyslu požadavků GDPR.
Do kontaktu s osobními údaji klientů přichází pouze správce a následně orgány, které tyto údaje
vyžadují ze zákona (např. Obecní úřad Horní Malá Úpa).
Zpracovávání provádí pouze správce osobně.
b) Uložení
Pro efektivní komunikaci s klienty jsou uchovávány osobní údaje: jméno a příjmení, adresa, email a telefon. Ty jsou uloženy v elektronické podobě se zabezpečením.
Data narození jsou zaznamenány a uchovávány v elektronické podobě se zabezpečeným
uložením.
c) Archivace
Údaje jsou uchovávány po dobu 6 let následujících po roce provedení zápisů v souladu se
splněním zákonné povinnosti dle zákona 565/1990 Sb. ve znění pozdějších předpisů
Práva subjektu údajů
Subjekt údajů má veškerá práva přiznaná nařízením GDPR a dalšími právními předpisy.
Veškeré výše uvedené osobní údaje jsou zpracovávány a uchovávány v souladu s podmínkami GDPR a
nejsou zpřístupněny nebo poskytovány jakýmkoliv dalším osobám s výjimkou případné kontroly ze
strany obce, pro kterou jsou vybírány místní poplatky
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing